12.9.2012

Ihan jees?

Mua on ruvennut huolettamaan nää omat hääsuunnitelmat. Siis en tiiä mikä tässä nyt mättää, mutta on sellanen olo että juhlapaikka on "ihan jees", koristeluideat on "ihan jees" jne. Ja jostain syystä mulla on käsitys, että häiden pitäs olla ihan uskomattoman upeet joka kantilta tarkasteltuna, juhlapaikkana tietysti joku about linna joka on järven rannalla ja rannalla on valkosta hiekkaa silmänkantamattomiin. Niin, sisätilat olis tietty aivan käsittämättömän hienot, kaikkialla kukkia, pöydät olis pyöreitä ja tuoleissa olis huput.

Miten päästä yli tästä fiiliksestä? En tiedä oikein, että pitäskö tässä nyt kuitenkin tehdä jotain muutoksia esim juhlapaikan suhteen vai tyytyä vaan siihen mitä nyt on varattuna ja luottaa siihen, että siitä päivästä  tulee anyways täydellinen.

.. Mutta kun se piha ei oo kauheen nätti. Ja se paikka on keskellä metsää. Siis ihan oikeeta metsää, siinä on kuusia ja mäntyjä ja saakelin mustikanvarpuja. JA NEULASIA. Naapureitakin on aika lähellä. Pakko mun on myöntää, että ei se oo yhtään sellanen ku oon aina ajatellu häiden vastaanottopaikan.

Oispa paljon enemmän rahaa. Ja oispa tän tajunnu aikasemmin. En oikein jaksa uskoa, että mitään järkevää hyvällä hinta-laatusuhteella varustettua juhlapaikkaa on vapaana enää tässä vaiheessa. Ja kirkkokin meillä on jo varattuna, juhlapaikan pitäs olla järkevän matkan päässä kirkosta tai sitten pitäs saada jostain muusta kirkosta aika. Neki on varmaan varattu jo. En mä tiiä :( Inhoon tätä oloa!


Yes please! Jos tuommosesta sais ees jonkun itä-/länsisiiven.. *drool*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti