28.10.2012

Vessakorit

Tuossa kun keittelin aamukahveja, mulla välähti: Vessakorit! Ei oo siis joo mikään originelli idea ja itte oon tän hoksannu foorumeita lueskelemalla. Mut siis, kauan sitten päätin jo, että mä haluan sellaset meidän häihin. Unohdin koko asian ja nyt muistin sen taas! Pitikin sitten heti sännätä tänne höpöttämään vessakoreista ;)

Naisten korista vois löytyä ainakin hiuslakkaa, pinnejä, ponnareita, puuteripaperia ja/tai transparent -sävyistä puuteria, rakkolaastareita, tavallisia laastareita, neula ja lankaa, siteitä ja tamponeita, dödö (suihkutettava toki), parit ihonväriset sukkikset, vanupuikkoja, sakset ja kynsiviila.

Miesten kori onkin sitten täys mysteeri. Hiusgeeliä? En mä tiiä käyttääkö miehet geeliä vai vahaa vai mitä kummaa ne käyttää (mun mies kun ei käytä mitään muotoilutuotteita, pitääkin kysellä bestmaneilta!), sielläkin vois olla rakkolaastareita/laastareita ja suihkutettava dödö, mut mitä muuta!? Mitä miehet tarvii? Ei mitään? :D Kondomit tulee joo mieleen lähestulkoon ekana ku miettii, että "mitä miehet tarvii?", mutta mä en koe niiden sinne koriin laittamista tarpeellisena.

Päänsärkylääkkeitä vois laittaa kyllä molempiin. Suuvettä? Käsirasvaa? Muutama kampa? Hammaslankaa? Hakaneuloja?

Haluisin (kuten aina) olla varautunu about kaikkeen. Pitääkin tehä tässä joku päivä joku fiksu lista tänne molemmista koreista ja niiden sisällöistä ja laskee vähän et paljonko tulee kustannuksia per kori. Mitään hirveitä summia en noihin haluis laittaa ja oonkin tässä koko ajan ollu silleen et eihän nuo jutut paljoo maksa mut toisaalta, sit ku ne halvat hinnat laskee yhteen ni kyllähän sitä kertyy sit ihan kiitettävästi. Ehkä tässäki on syytä muistaa, että oikeesti vieraat pärjää myös ilman vessakoria. Tää on vaan kiva bonus josta ei ihan oikeesti tarvi löytyy kaikkee mahdollista. Vinkkejä otetaan kuitenkin vastaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti