25.10.2012

Jännittää!

Mua on ihan oikeesti ruvennu jännittämään häät. Siinä vaiheessa kun tajusin, että nyt on jäljellä reilu 9kk häihin ja että oikeesti tuo jäljellä oleva aika alkaa nyt enää yksnumeroisella kuukaudella kaksnumeroisen sijaan... Oivoi! Siis oikeesti, just oli vielä jäljellä joku 14kk!? Aika on kulunut aivan mieletöntä vauhtia. Oon jatkuvasti ajatellu, että "ei tässä vielä mitään kiirettä oo, aikaa piisaa" ja lykänny asioiden suunnittelua ja tekoa. Jossain vaiheessa on kuitenkin pakko ruveta pohtimaan juttuja ihan tosissaan, tai muuten iskee aivan järjetön hoppu ja paniikki.

Oon tosi ilonen siitä, että ollaan ite aikuismaisesti suunniteltu budjetti ja mietitty säästösuunnitelmat. Samalla oon tosi ilonen siitä, että vaikka vanhemmat haluaakin auttaa, ne ei oo ilmottanut tiettyä summaa millä tulee mukaan. Tälleen suunnitelmat pysyy kurissa, kun ei oo varsinaisesti tietoa, minkä verran sitä "ekstrarahaa" ois tulossa ;) Tässä justiinsa yks päivä esittelin äidille suodatinpussiruusua ja kerroin, että kyllä niistä makeita tulee, mutta on ne myös tosi rasittavia tehdä. Äiti sitten sanoi siihen, että eiköhän nyt voida kuitenkin ihan oikeitakin kukkia hankkia, ei ne niin paljoa maksa :D Eli kiitos äiti ja isi sitten pöytäkoristeista! :) Miehekkeen vanhemmat auttaa myös tosi mielellään, mies on kuitenkin heidän ainoa lapsensa.

Jännityksellä odotan meidän vanhempien palaveria. He kuulemma pitävät nyt syksyllä/talvella jonkun suunnittelukokouksen keskenään, johon me ei tosiaankaan _saada_ osallistua!

Palavereista tulikin mieleen, että meillä ois kans suunnitelmissa pitää palaveri parhaiden miesten ja kaasojen kanssa nyt tän vuoden puolella vielä. Sais ihan oikeesti käyntiin nää hommat! Ja toki hauskat illanistujaiset on aina jees. Meillä kun nää kaasot ja bestmanit kuuluu meidän yhteiseen kaveriporukkaan, ja itse asiassa toinen bm on mun toisen kaason isoveli ;)

Mietin myös, että sitten kun on viinanhakureissun aika, kustannettais bestmanit sulhasen mukaan. Mua ei siellä tarvita, ja se vois olla ihan hauska poikien reissu :) Ja koska oon kovasti suunnitellut, että minä ja kaasot oltais häitä edeltävä yö hotellissa ni pitäähän pojillekin jotain "hauskaa" olla.. :D Viinanhakureissu viroon vs hotelliyö, ihan samaa kamaa! Sit kun vielä keksis et miten nää kaikki iskettäis budjettiin...

Seuraavaks lupaan miettiä kukkia. Ja pöytiä nyt ylipäänsä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti