29.10.2012

To do

Olin viettämässä eilen iltaa kaasoni ja toisen kesän 2013 morsiamen kanssa. Tällä morsiamella on häät n kuukausi ennen kuin mulla. Oli tosi hauska jutella hääjuttuja kahden ihmisen kanssa, joita ne oikeesti kiinnostaa :) Samalla iski myös pieni paniikki. "Ooksä miettiny jo teijän kakkua?" "Ööö.. no en..", "Mitä juttui oot jo varannu?" "Juhlapaikan, kirkon, pitopalvelun.... No en muuta." ...


Nyt pitäs siis yrittää saada jonkinlainen järkevä to do -lista aikaseks. Ja mielellään ehkä jopa jonkinlaisen aikataulun kanssa... Muuten itseni tuntien jätän kaiken viimetippaan ja tää stressi ei tuu helpottamaan yhtään. Ja sit toisaalta tässä on se, et mä en oikeesti tiiä et miten nää asiat kannattaa priorisoida - miten aikasin esimerkiks joku kampaaja ja floristi ois syytä varata? Vielä ei pitäis olla mitään kiirettä, mutta miten pitkälle voi asian antaa odottaa ilman, että mun haluama kampaaja ja floristi jne on varattuja ja mä jään nuolemaan näppejä? Kampaajan kanssa kyllä voisin ihan silleen reippaasti tosin toimia, koska tiiän minne haluan ja kenen käsittelyyn... Anyways.

Tässä nyt juttuja, mitä ekana tulee mieleen to do -listalle:

- Kutsujen tekstit
- Loppujen kutsukorttien kannen askartelu
- Vieraslistan tarkistaminen
- Omien kenkien miettiminen
- Kampaaja
- Floristi (ja tähän vois vielä lisätä, että pitäs ihan oikeesti miettiä et mimmosia juttuja haluun)
- Hääyö hotellissa?
- Minä ja kaasot hotelliin häitä edeltäväksi yöksi? (tällä nyt ei oo onneks kiire)
- Valokuvaaja
- Mun asusteet
- Sulhasen puku (suunnitelmissa tosiaan oli, et ois ihan perus musta puku johon vois käyttää vähän enempiki rahaa ku tulee sit työpuvuksi sen jälkeen - toisaalta, oon sitä mieltä et smokki ois kans aika cool)
- Paikkakortit
- Kuljetukset kirkolle+juhlapaikalle
- Bändi?

Toki sit on vielä paljon lisää juttuja, mut ne on sellasia mitkä tehään sit reilusti lähempänä hääpäivää. Eniten stressaa ehkä toi valokuvaaja, pitääki ruveta nyt tosissaan ahdistelemaan mun veljeä siitä et mikä sen valokuvaajakaverin meininki on vai pitääkö ruveta ettimään jotain muuta ja miettimään, et miten helkkarissa sen saa ängettyä budjettiin ;)

Taidankin mennä tekemään tästä ihan paperiversion meijän hääkansioon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti