11.10.2012

Salikäynti: check!

En ehtinyt aamulla pilatekseen, koska nukuin liian myöhään! Koko päivä meni vähän silleen "no en tiiä jaksanko mennä salille, kattoo nyt". Stockalle jaksoin kyllä mennä, hulluahan siellä oli. Eikä mukaan tarttunut ku kolme orkidearuukkua ja United colors of benettonin sateenvarjo. Stockalta päädyin kuitenkin InterSportiin, jossa kävin vähän bongailemassa treenikasseja. Sellaista en sieltä kuitenkaan ostanut, vaan ostin uudet fitnesscaprit! Ja tietty koska olin ostanut uudet pökät, oli pakko myös lähteä niitä käyttämään. Salille. Ensin pohdin, että pitäiskö sitä alottaa urheilu pitkästä aikaa 45min spinningillä. Päädyin kuitenkin siihen, että se vois olla vähän liikaa, ja päätin lähteä ihan vaan salille. Ihan oli kyllä oikee valinta.

Sillon kun kävin aktiivisemmin salilla ja ryhmäliikuntatunneilla, en kokenut, että mun kunto ois millään lailla parantunut. No, eilen huomasin ainakin sen, että kun ei oo käynyt pitkään aikaan, kunto on ainakin huonontunut ihan pirusti. Oon ihan surkastunut! Jalkaprässissä tuntu jo, että kohta lentää laatta. Ainoastaan alaselkäliikkeen tein niillä painoilla, jotka mun ohjelmaan on laitettu. Vatsalihaksiin laitoin lisää, kuten aina ennenki. Kaikkiin muihin vähemmän. Aika paljonkin vähemmän. Voi tätä häpeää!

Mutta enää ei ihmetyttänyt, kun kävin lopettamassa treenit pömpelillä, johon tiedot siitä kirjautuvat. Oon käynyt salilla viimeks TAMMIKUUN LOPUSSA!? Siis joo, vuokrasin tota korttia kesällä 3kk, mutta siis SILTI. 5kk, kun oon maksanut, enkä oo käynyt. 245e hukkaan. Nyt on siis painetta sekä rahalliselta että fyysiseltä kantilta ottaa itteä niskasta kiinni ja mennä bodailemaan useemman kerran viikossa... Mitähän sitä tänää? Sali? BodyAttack? Pumppi? Sattuu jo nyt joka paikkaan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti