13.1.2013

Haaste!

Emppu pisti mulle haasteen, ja kuten hänelle, tää oli myös mulle ensimmäinen blogihaaste ever :)

Säännöt:

1. Kiitä haastajaasi ja linkitä hänet postaukseesi
2. Vastaa haastajan 11 kysymykseen
3. Keksi 11 uutta kysymystä
4. Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
5. Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät
_____________

Kysymykset:
 
1. Minkälaiset hääkengät?
- Vielä(kään) en oo kenkiä ostanut, mutta NÄISTÄ oon jo tovin haaveillut ;)
 
2. Miten paljon sulhanen on mukana suunnittelussa? Mitkä asiat ovat hänen vastuullaan?
- Tosi paljon! Hän esimerkiks varas meille juhlapaikan ja kirkon, teki meille hääkansion ja aina välillä pyytää, että suunniteltais :D Vielä ei oo sovittu, että mitä juttuja hänen pitäs vielä hoitaa - oon oikeesti tosi ylpee jo juhlapaikasta ja kirkosta. Yhessä tehään pääsääntösesti kaikki.
 
3. Missä vietätte hääyön?
- Ei mitään tietoa :S Toivottvasti jossain ihanassa hääsviitissä Helsingin keskustassa...
 
4. Annatteko huomenlahjat?
- Ei olla vielä puhuttu asiasta, mutta luultavasti joo. Tai ainakin mä haluisin, mies ostaa mulle aina niin kivoja lahjoja! ;D
 
5. Onko häämatkakohde päätetty?
- No lähestulkoon, tarkotuksena ois mikäli kaikki tähdet on oikeessa asennossa suhteessa Jupiteriin jnejne, lähteä tän vuoden lopussa Los Angelesiin viettämään uutta vuotta :)
 
6. Askarteletteko kutsut/ohjelmat/hääkarkkirasiat/muut itse vai tilaatteko jostain?
- Tehdään kutsut ja ohjelmat itse, hääkarkkijuttuja tuskin tulee ja jos tulee, ne tilataan omalla painatuksella :) Tosi paljon tehdään kyllä ite juttuja.
 
7. Mitä kahvipöydästä löytyy?
- Ööö... Kakkua ja kahvia? Voi hemmetti oikeesti, tässä sen näkee et mulla on kaikki vielä ihan hukassa.
 
8. Ovatko vanhempanne osallistuneet häiden suunnitteluun? Jos niin millä tavalla?
- Eivät ainakaan vielä. Tai on siis joo tulevalta anopilta tullut vähän "toiveita" vieraslistan suhteen, mutta toivon, että ne osallistuu mahdollisimman vähän. Toisaalta saadaan niin hyvät rahalliset tuet heiltä tähän hommaan, että ehkä ois ihan kohtuullista antaa heidän myös suunnitella tätä tapahtumaa jollakin tavalla...
 
9. Montako kaasoa/bestmania?
- Molempia 2 :) Kaasot sekä bestmanit samaa kaveriporukkaa, joten bestmanit on mulle lähestulkoon niinku veljiä ja kaasot melkeen ku siskoja miehelle!
 
10. Onko teillä lemmikkejä? Missä lemmikki on häiden ajan?
- Yks pieni koiruus löytyypi, se menee varmaankin vanhemmilleni häiden ajaksi hoitoon. Isovanhemmat ei kuitenkaan koko päivää jaksa riekkua häissä, joten he menevät sitten hoitamaan hundeneita illalla mun vanhempieni luo. Porukoillani on siis 3 koiraa itellään, joten meidän pienelle muffelle löytyy hyvin seuraa omia bileitä varten!
 
11. Mitä häiden jälkeen tapahtuu? (lapsia, talon rakennusta/osto, lemmikki, ulkomaanmatkoja...?)
- Tästähän mä ehdinkin jo kriiseillä ihan kivasti. SEN KU TIETÄIS. Häämatka? Mies heitti myös ilmoille, että ehkä sitten ois oikee aika hankkia meidän koissulille kaiffariks toinen kleinspitz. Ei mikään hullumpi idea kyllä ;) Mies innostu asiasta jo sen verran, että se on pohdiskellu uudelle perheenjäsenelle nimeä ihan tosissaan.. :D
 
________
 
Hei mä teen nuo kyssärit ja haastamiset jne vähän myöhemmin, nyt pitäs kai tehä jotain töitäkin täällä töissä ollessa! Palaan asiaan! :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti