13.8.2012

Laihdutus ennen häitä

Asia, jota oon miettinyt paljon, on laihduttaminen ennen häitä. Pitäiskö laihduttaa? Koska laihduttaminen pitäis todella alottaa? Tuunko mä onnellisemmaks, jos laihdutan? Näytänkö sikana paremmalta hääpäivänä? 

Mun mummokin oli kysyny mun äidiltä kun kuuli, että oon ostanut jo nyt hääpuvun, että "nyt jo, eikö se meinaa laihduttaa ennen häitä?"... Kohtalaisen ikävä kommentti, eiköhän se oo ihan mun oma asiani, haluanko edes laihduttaa ennen häitä vai oonko tyytyväinen itteeni tämmösenä, kun olen? Ei muiden pitäis laukoa tuommosia kommentteja, muiden pitäs vaan kysellä et millasen puvun ostin! 

Varasin Niinattaren ompelimoon ajan tän kuun lopulle, että katottas mekkoon se nyöritys. Mä nyt kuitenkin rupesin miettimään, että onko MITÄÄN järkeä vielä tässä vaiheessa alottaa noita muutostöitä, ei tässä mikään hoppu oo eikä niillä vuotta mee nyörien tekemiseen... Sillon tässä ois paremmin aikaa kattoa, että tuleeko tästä laihduttamisesta nyt mitään ja pääsisinkö jopa sellasiin mittoihin, että saatas puku ihan vetskarilla kii, ettei tarttis ruveta ees pistämään niitä nyörejä sinne. Säästäisin aika paljon rahaakin siinä. Aluks olin sitä mieltä, että ihan ulkonäkösyistä haluun ehdottomasti nyörit, mutta on se vetskari ja rivistö valkosia pieniä nappejakin tosi kaunis. 

Oon nyt kuitenkin siinä tilanteessa, että painan tällä hetkellä toki paljon, mutta silti vähemmän ku AIKOIHIN. Oon päässy mun yhen maagisen painorajan yli - sellasen rajan, josta tuntu etten pääse ikinä ohi. Ehkäpä tästä nyt kuitenkin sitten tulis jotain!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti