9.6.2012

Raindrops keep falling on my head

Mokoma sadepäivä! Ei siinä, kivahan se sinänsä on, että on huono sää kun mun pitää anyways istua sisätiloissa opiskelemassa :) Latasin tänään instagramin mun puhelimeen ja innostuin tietty kuvailemaan päivän mittaan erilaisia juttuja. Kasasin niistä tämmösen huikeen kollaasin, jota voisin vähän avata vaikka kuvat kertookin enemmän ku tuhat sanaa jne.

Ylhäällä vasemmalla näkyy mun ihastuttava kihlasormukseni, jolle vähitellen rupeen tsiigailemaan kaveria. Haluaisin ehkä sellasen, missä on sivuilla muutamia timantteja ja keskellä yks vähän isompi. En vielä yhtään tiiä, että passaako ne ton kanssa, mutta sehän selviää! Toinen vaihtoehto mitä rupesin vasta tänään pohtimaan on ihan simppeli yhellä isommalla timantilla. Paha sanoa vielä, kun ei oo kattonut, miltä mikäkin näyttäisi tämän rinnalla. Mun sormuksen vieressä on kuva miehen vihkisormuksesta, joka me eilen malttamattomina jo tilattiin! Löyty niin hyvä, että ei me maltettu olla ostamatta sitä jo :) Kyseessä on tungsten/titaani -sormus, 7mm leveä. Ei ollu hinnalla pilattu, 45e. Miehen kihla on sellanen söötti hopeinen rimpula, jonka tilalle nyt hankittiin "vähän" kestävämpää materiaalia oleva kapistus. Yritin puhua miestä valkokultaisen sormuksen hankkimiseen, mutta hänen mielestään on turha tuhlata rahaa hänen sormukseensa ku hän tykkää tuosta ja hänelle ei oo oikeesti mitään väliä et onko sormus valkokultaa vai ei. Hyväksyn kyllä tuon, tosi hyvän näkönen! Ja jääpähän mun sormukseen budjetista enemmän rahaa ;)

Sormusten alla on mun uudet shampoot, jotka postimies toi eilen! Kyseessä siis Redkenin all soft -setti, ainakin ensikosketuksen perusteella tosi jees. Tekee hiuksista oikeesti ihan hurjan pehmeet! Kerron lisää muutaman lisäkäyttökerran jälkeen :)

Ja loput kuvat kertoo aika hyvin KAIKEN mun päivästä. Opiskelua ja välillä aina koiran kanssa ulkoilua. Yritettiin käydä bongailee, josko nähtäis velodromilla jenkkifutaajia, mutta ne oli just vissiinkin kentän toisessa päädyssä, darn! Koiraa kiinnosti ihan kauheesti mun jutut ja kuvaamiset. Nyt se riehuu ja riivaa, elämä on ihan mälsää ku mamma vaan lukee!

Että sellasta, todella villi lauantai taas normaaliin tapaan. Vaikka pääsykoe kauhistuttaa, ni samalla ootan kyllä innolla niitä 4 täyttä vapaapäivää, jotka mulla keskiviikon jälkeen on ennen kesätöiden alkua. Aijon ottaa niiiiin rennosti ja tehä kaikkia ihania juttuja, ajattelin esim opetella leipomaan macaronseja! Niistä lisää sitte ens viikon lopulla, katotaan miten käy :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti