6.6.2012

Hääkampaushaaveita

Eksyin katselemaan kuvia kampauksista, joista tykkään ja jollaisen haluaisin itselleni hääpäivänä.


Kuten varmaan monet ymmärtää, tykkään ihan hirveesti tuollasesta rennosta, löysästä kiharakampauksesta, jossa hiukset on kuitenkin nostettuna ylös. En halua huntua, haluan vaan jonkun kivan kukkakoristeen tuonne sekaan :) Lisäksi tykkään aivan hirveenä leteistä, eli kiharasykerönuttura yhdistettynä letteihin = parasta mitä vois olla. Onkin hyvä ruveta keräilemään kuvia ajoissa, niin on hyvin aikaa miettiä ne kaikista tärkeimmät elementit, mitä omaan kampaukseeni haluan ja voi hyvinkin täsmällisesti bridezillana kertoa saman kampaajalle ;) 

Vanhojentanssikuvaani katellessa mulle ihan oikeesti valkeni se, että ei mitään liian sliipattua kampausta kyllä häitä varten. Jos voisin palata ajassa taaksepäin, kattoisin kyllä eka ihan itte kuvia mistä tykkään ja sen jälkeen kertoisin kampaajalle fiiliksistä, ei niin, että "know it all" -kampaaja sanoo vaan et "joo mä tiiän millasen mä teen sulle" ja sit siitä tuli ihan pylly. Tai ehkä vika ei ollu kampauksessa, vaan mun naamassa. Voi luoja, jos vaan voisin tehdä meikkini uudestaan. Jättäisin esim sen aniliininpunasen huulipunan pois...

2 kommenttia:

  1. Minulla on ihan samat kampauskuvat tallennettuna koneelle! :) Eniten miellyttää tuo vasemmassa alakulmassa oleva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ehkä tällä hetkellä kallistumassa johonkin niinkun Alban ja Conradin kampausten välimuotoon.. :D No, onneks tässä on vielä aikaa pähkäillä! :)

      Poista