14.3.2012

Jälleen aurinkoista!

Mun mies aina nauraa mulle, kun mun fiilikset menee kuulemma ihan vuoristorataa jatkuvasti. Raukka joutuu elämään tämmösen hullun kanssa... Eilen illalla fiilis parani jotenkin ihan huimasti, olin suorastaan ihan villinä ku oli niin hyvä mieli! Ja tänään sitten... LOISTAVA fiilis!

Tuli ihan mahtava puhelu aamupäivällä - pomo soitteli, että olis keikkoja tarjolla. Sain heti varattua kolme yövuoroa, ja lisää on tiedossa, tarjoavat ensisijaisesti keikat mulle ja toiselle kesätyöntekijälle, jotta meidät saa "sisäänajettua" ennen kesää. Toivon, ettei nuo hirveesti vaikeuta lukemista pääsykokeisiin, öisin on onneks hyvää aikaa lukea (vaikkakin aamuyön tunneilla tuskin mitään sinne aivoihin saa pysyvästi ängettyä) :) Kysyin myös kesätöistä, että millasia pätkiä mulle olis tiedossa - ei kuulemma mitään pätkiä, vaan oon töissä kesäkuun puolestavälistä elokuun puoleenväliin! Mieletön helpotus! :) Hymyilin vaan ku mikäki hullu koko koulumatkan.

Lisäks aamun laihdutustressien jälkeen totesin, että kyllä tääkin proggis vielä etenee ja onnistuu. Ei ehkä pitäs punnita itteään joka aamu, koska paino kuitenkin heittelee päivässä aika paljon. Sain jotenkin hurjasti enemmän itsevarmuutta koko touhuun. Kyllä tämä tästä!

Ens viikolla tiedossa kivoja juttuja - stand uppia, lounasta, illallista hienossa ravintolassa, leffassakäyntiä... Pidetään miehen kanssa tämmönen vuosipäiväjuhlistusviikko :) Odotan niin innolla!

Kylläpä on mainiota tämä elämä jälleen! Raha ei ehkä tuo onnea, mutta kyllä tää tieto siitä, etten joudu köyhäilemään koko kesää, sai olon TOSI helpottuneeksi ja samalla onnelliseks! :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti