22.2.2012

Rentoilupäivä!

Tänään en oo tehnyt about MITÄÄN. Heräsin yheksältä ja sen jälkeen oon syöny, kattonut telkkaria (How i met your mother <3) ja tutkiskellut internetin aarteita. Olin muuten maanantaina hammaslääkärissä ensimmäisen kerran n. 7 vuoteen. Tässä ajassa hampaita on ehtinyt vihloa ja särkeä jne, mutta on pelottanut niin pirusti, etten oo saanut aikaa varattua. Viime syksynä sen kuitenkin sain hoidettua, ja toissapäivänä pääsin kuulemaan tuomion. Jännitti aivan törkeesti koko matkan, oli sellanen olo ettei oikein tienny itkiskö vai oksentaisko kauhusta. Hammaslääkärin tuolissa pelotti myös. Onneks lekuri oli varsin lepposa tätsä, joka heti aluks ilmotti ettei nyt tehdä muuta kuin tutkita - piikkejä ja poraamisia ei siis tarvinnut pelätä. Yllättävän hyvässä kunnossa tää mun purukalusto oli, sain ajan n kuukauden päähän, jollonka on tarkotus vähän porailla. Ei kuitenkaan niin hirveesti pelota ainakaan näin ennakkoon, koska on kuitenkin sama paikka ja sama hammaslääkäri. Sano, ettei se anna mun nähä sitä puudutuspiikkiä ennakkoon ja et puudutetaan niin hyvin etten varmasti tunne mitään ;) Kovasti se taas muistutteli hammaslangasta ja fluoritableteista, ja sen verran innoissani haluisin pitää ne muutamat alkavat reijät kehittymästä isommiksi, että marssin heti hampilekurin jälkeen apteekkiin. Mukaan tarttui purkki banaanin makusia (NAM <3) fluoritabletteja ja hammaslankaa. Jonka käyttäminen on ihan tuskasta, mutta oon tehnyt sen kiltisti aamuisin ja iltaisin. Kyllä se tekniikka vielä kehittyy.

Mulla on ollut myös pidempään hinku päästä valkasemaan hampaat, se on jotenkin sellanen asia joka saa ihmiset näyttämään tosi siisteiltä ja huolitelluilta. Valkoset hampaat siis :) Mulla on muuten ihan kivat hampaat (ts ne on suorat), mutta väriä mä haluaisin vaaleammaksi. Edesautan sitä juuri tälläkin hetkellä, nautiskelen tässä samalla nimittäin toista päiväkahvikupillistani... Vielä sellaseen operaatioon ei oo varaa (mä en tiedä miks valitsin valmennuskurssin, enkä hampaiden valkasua!? ;p), mutta haaveilu on onneks ihan ok ja jopa toivottavaakin :) Kaupoista ostettavilla valkaisusysteemeillä en uskalla lähteä hampaitani sörkkimään, sillä mitään riskejä en halua hampaideni suhteen ottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti