5.6.2012

Wedding gowns




Kasasin tässä nyt aikani kuluksi aamusella huikeat kollaasit hääpuvuista, joista pidän. Ylin vasemmalla on aiiiivan ihana, rakastan tuota yhtän olkainta. Mukavan simppeli muuten, tuollaisen voisin kyllä itelleni kotiuttaa ihan ehdottomasti. Yläoikealla onkin sitten aika saman tyylinen, kuin alaoikealla. Tykkään tuosta, että menee viistosti nuo päällikerrokset, en tiiä mikä siinä on. Tuon alaoikean voisinkin jopa harkita ostavani, hintaa sillä näyttäisi Morsiusgalleriassa olevan n. 600e :)

Alavasen. Oih ja voih! Olen ihan myyty, tuo on aivan uskomattoman hieno! Herkkä, kaunis, ihana, upea, simppeli ja silti siinä on sitä jotain. En kuvitellut tykkääväni pitsistä, mutta nyt on pakko myöntää - se näyttää upealta!

Hääpukukuvia katsellessa tulee aina vastaan se ongelma, että mä EN ole 180cm pitkä, ja mä EN paina lähestulkoon olemattomia. Pituutta multa löytyy reilu 150cm, painosta en rupea ees puhumaan ;) On jotenkin hirvittävän vaikea kuvitella, minkä tyyliset mekot olis kaikista sopivimpia tämmöselle pätkälle. Niin, sovittamallahan se selviää :)

Mitäs mieltä te ootte nuista mekoista? Onko muita lyhyitä tulevia vaimoja, jotka on keksineet, mikä näyttää pienen päällä kivoimmalta?

2 kommenttia:

  1. Mä olen melkein 180cm pitkänä ehkä jäävi sanomaan mitään tuohon lyhyen morsiamen pukeutumiseen, mutta sulla on kyllä tosi samankaltainen maku kuin mulla :D Tuo alaoikealla oleva on munkin ajatuslistalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään just eniten simppelistä, mut sit taas ei saa olla LIIAN simppeliä :D

      Poista