11.6.2012

O ou.

Mä en oo ikinä kipee. No oon mä ikinä, mut ehkä kerran vuodessa sillai kunnolla kipee. 

Ja nyt. Nyt se kipeys sitten iski. Ylihuomenna pääsykoe, tää ja huominen pitäs saada vielä kerrattua ku hullu. Ja just nyt mun pää on täynnä räkää, kurkku hullun kipee ja muutenkin sellanen ärsyttävä överinuutunut olo. Ei ota päähän. Ottaa oikeesti. 

Nyt jotain hullun hyviä vinkkejä et saan nujerrettua tän scheissen huomiseks? Anyone?

(Tai ehkä ois vaan hyvä olla kipeenä pääsykoepäivänä, muistan ikuisesti ku luettiin 2009 valitakirjekuoren saapumisen jälkeen (tuli siis miehelle) jotain foorumia ja joku omahyvänen kakkapää oli hehkuttanu siellä miten helvetisti se sai pisteitä vaik oliki jossain miljoonan asteen kuumeessa, et ei kyl tuntunu missään. Ehkä pitäs koittaa, jos mulle kävis kans noin. Vaik mä en kyllä oo ikinä kuumeessa - mitä kipeempi olo, sitä vähemmän mittari näyttää...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti