24.7.2012

Voihan hämmennys

Vaaleat sävyt. Ei, jotain kirkasta sittenkin! .. Vai ehkä kuitenkin vaaleaa? EN MÄ TIIÄ.


Oltiin tosiaan (tulevan) miehen ja hänen vanhempiensa kanssa jälkimmäisten kummitytön häissä. Oli aivan ihastuttavat juhlat, myös kuskilla (eli siis minulla) oli hauskaa! Paikka oli niin nätti ja morsian oli uskomattoman kaunis ja kukat oli ihania ja väriteema hieno ja ja ja...

Nyt mulla on sitten kriisi. Oon jotenkin ihan nyt pihalla siitä, et mitä mä nyt sitten omiin häihini haluan.

Väriteema: Alusta asti oon miettinyt vaaleaa keltaista, kermaa, ehkä vähän vaaleaa oranssia ja valkoista. Onko tää nyt sitten kuitenkin tosi pliisu? Pitäskö elokuisissa häissä olla vähän väriäkin, esim ihan räväkkää oranssia? Juhlatilan seinät on puoleen väliin saakka vaaleensiniharmaat, sotiikohan nuo värit sitten keskenään? Ja tuleeko siitä esim oranssista sitten liiankin syksyinen vaikutelma, sillonhan pitäs olla vielä kuitenkin ihan kesä...

Kukat: Näistä mä en tiiä mitään. Haluaisin liljoja, mutta ne on niin kovin tuoksuvaisia, etten kyllä haluais kenellekään yliherkälle vieraalle oireita moisista. Rakastan kukkia ja haluisin täyttää koko juhlatilan niillä, mutta se tulis kyllä turhan kalliiksi. 

Bändi: Alunperin ollaan puhuttu, että ei haluta bändiä. Lauantain häissä oli kuitenkin bändi soittamassa ja voi vitsi et oli kivaa! Se loi niin hyvää fiilistä tanssilattialle, en vaan tiiä että mistä sitten siihenkin lohkasis rahat budjetista...

Kakku: Mä haluaisin täytekakun. Sitruunaisella täytteellä. Jotenkin on vaan sellanen fiilis, että kaikki on aivan korviaan myöten täynnä täytekakkua? Pitäskö tässä nyt sit olla hip'n'cool ja tehä juustokakku? Vai alkaako sekin olla vähän last season? Toisaalta, ei ehkä pitäis liikaa miettiä sitä mitä vieraat ajattelee - kakku niille maistuu aivan taatusti, ja jos ei maistu, olkoon ilman. Mun mielestä hääkakun pitää olla täytekakku, ja piste! Yhtään teitä väheksymättä, jotka ette sellasta halua omiin häihinne - minä syön kyllä millasta hääkakkua vaan ;)

Ja se hemmetin budjetti. Mulla on vähän sellanen fiilis, et oon arvioinu kaiken ihan alakanttiin. Ois se kyllä ihan fantastista, jos ei tarttis miettiä, et mihinkä on varaa... Välillä sitä miettii niinkin pitkälle, että pitäskö niitä juhlia siirtää vuodella eteenpäin, niin sais enempi varallisuutta kasaan - toisaalta, en tiiä, olisko sillonkaan "tarpeeks". Johonkin se raja pitää vetää, eikä me vuodessa nyt niin hirveesti enempää rahaa saatais säästöön. Ehkäpä me koitetaan nyt vaan mennä näillä :)

Miten näistä kaikista ihanista ideoista ois tarkotus valita se oma juttu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti