14.4.2013

Yksin kotona kaksin

Minä ja koissuli ollaan pidetty kahestaan kämppää pystyssä tää ilta ja jatketaan hyvää työtä vielä huomenna, (tuleva) mies kun palaa kotio reissultaan vasta huomenna illalla.

Oli aivan mielettömät suunnitelmat siitä, mitä kaikkea saan aikaseks jo tän illan aikana, saati sit tän ja huomisen aikana yhteensä. PYH MOKOMILLE SUUNNITELMILLE. Mitään järkevää en oo tehny! Tai oon sen verran, että maksoin laskuja. Siihen se järkevyys onkin sit jäänyt. Piti esim siivota, kirjottaa opparia, suunnitella hääjuttuja, ottaa pitkä suihku ja muhitella hiusnaamiotakin hyvä tovi teekuppi kourassa jne. Suunnitelmien toteuttaminen vaihtui ihan sellaseen rehelliseen telkkarin tuijottamiseen. No, onhan mulla vielä huominen aika toteuttaa itteeni kaikessa rauhassa. Pitää varmaan tehä to do-lista, ne kun yleensä jeesaa tämmösissä tilanteissa tosi paljon. Välillä jopa tämmöstä olemista ja rentoutumistakin pitää suunnitella ja kirjata ylös, jotta saa kaiken kivan tehtyä. Esim pitkä suihku, kylpytakki ja teekuppi kuulostaa niiiin hyvältä ja se on niiiiiin jees, mutta mä en oo vaan jotenkin saanu aikaseks. Huomenna sitten!

Tänään olin kuitenkin hurjan reipas jo ennen miehen lähtöä. Kävin nimittäin testaamassa mun uuden salin! Hyvältä vaikutti, oli ihana käydä pitkästä aikaa pumppaamassa rautaa :) Nyt jo kivistää lihaksia pikkasen, kattellaan sit fiiliksiä huomenissa... 

Sitä muuten jotenkin on aina ihan fiiliksissä, kun saa olla illan ja yön yksin kotona. Ja varsinkin tälleen, että ei tarvi seuraavana aamuna/päivänä mennä töihin tai kouluun tai mihinkään. Mut kyllä tää hitsi vie käy aika nopeesti tylsäksi! Toki tää on tavallaan ihan mukavaa, koen kuitenkin, että mun paikkani on (tulevan) miehen kainalossa :) 

Huomenna postaus hääkimpuista! Nyt suihkuun, yöpuku päälle, teemuki kouraan ja lukemaan muumikirjaa. Kauniita unia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti