24.4.2013

Almost there...!

Piti nyt tulla jakamaan ilouutinen teidän kanssanne!

Monet lukijat varmasti tietää, että mun hääpuku on mulle liian pieni. Siis oli ostettaessa jo, mutta liikkeessä sanoivat, että siihen saadaan vaihdettua vetskarin tilalle nyörit -> puku saadaan kauniisti päälle. Oon kuitenkin elätellyt toiveita, että saisin itteni sen verran hoikempaan kuntoon, että vetskari menis kiinni eikä nyörejä tarvis laittaa. Vetskari meni siis ehkä kolme senttiä kiinni sillon kun puvun ostin. Enkä jaksanu tehä asialle mitään pitkiin aikoihin. Siis kuinka tyhmä voi ihminen olla? Oon vähän kaikessa tämmönen viime hetken -tyyppi.

Oon tässä nyt viimisen kuukauden aikana ruvennut kattomaan syömisiäni tarkasti (joo, välillä kans repsahdellut ihan mehukkaasti), ja monet onkin kommentoineet mun laihtuneen. Paino on tippunut varmaan sellaset 5-6kg. Viimeksi vanhemmillani käydessä päätin sovittaa hääpukuani pitkästä aikaa. Ja voi pojat! Vetskari meni kiinni jo puoleen selkään! Tuli aivan loistava fiilis - työ on tuottanut tulosta! Toiset 5-6kg ja vetskari menee varmaankin kiinni ihan kokonaan. Toivoa ainakin on :) 

Oli myös muutenkin ihana pistää mekko päälle - olin ehtinyt jo ajatella, että ei se ehkä ollutkaan niin kiva kun alussa ajatelin. Pyh ja pah, se on TÄYDELLINEN <3 

1 kommentti:

  1. Jee, hyvä sinä! :) Kyllä sä ne loputkin vielä nipistät, ja jos ei onnistu niin nyöritys on kuitenkin aina kaunis sekin :)

    VastaaPoista