29.8.2012

Jumi

Mä en oikein tiiä et mitä tässä nyt pitäs häihin liittyen tehä. Mikään ei tunnu ajankohtaselta! Joku päivä pitäs käydä miehekkeen kanssa kattelemassa mulle sormusta, mut eipä juur muuta oo tullu mieleen. Aikaahan on vielä ihan ruhtinaallisesti. Tällä hetkellä on varattu/tehty/hankittu/muuten vaan hoidettu

- kirkko
- juhlapaikka
- pitopalvelu
- DJ
- osa paperilyhdyistä
- kutsukortin ensimmäinen versio (jossa varmaan pitäydytään)
- hääpuku
- vieraslista

Jotenkin mä en vaan kykene keksimään, että mitä tässä nyt vielä pitäs/vois tehdä. Valokuvaajaa oon kyselly veljeltä, sillä on paljon valokuvaajakavereita. En vaan oo oikein saanu irti vielä mitään konkreettista, ehkäpä lähiaikoina!

Tuntuu, että oon ihan jumissa näiden kaikkien hääjuttujen kanssa. "Normielämä" on kans tällä hetkellä aika stressaavaa ja rahaa palaa luvattoman paljon muihin ku hääjuttuihin. Voi höh oikeesti. Missä mun ihana hääsuunnittelufiilis :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti