29.7.2013

Viimeisten neitiviikkojen sekä hääpäivän aikataulu



Mun on pakko ruveta suunnittelemaan aikatauluja. Vikojen viikkojen aikataulu on sillai aika helppo tehdä, mutta hääpäivän aikatauluttaminen tuottaa mulle ihan kamalasti vaikeuksia. Kun mietinkin sitä, meen ihan lukkoon - mistä mä voisin tietää mitä millonkin tapahtuu!? En minä tiiä, en osaa!

Viikko 31 - Tää viikko on aika hiljanen hääasioiden suhteen, sillä alotan tänään kolmen yövuoron putken ja torstaista sunnuntaihin ajattelin vaan levätä. Tai enhän mä voi tietää, oisko jotkut suunnitelleet jotain mun pään menoksi viikonloppuna.. ;) On meinaan vika vapaa viikonloppu mulla ennen häitä!

Viikko 32 - Mekon korjausompelua varten aika. Helman lyhennys, vetskarin vaihtaminen nyöreihin ja laahuslenkin laitto suunnitelmissa. Kampaajakäynti, jolloin leikataan ja värjätään ja tehdään koekampaus. Tätä ootan ehkä eniten innolla! Tällä viikolla tiedossa myös tapaaminen papin kanssa (tai ainakin luultavasti, pitää vielä vähän vääntää aikatauluja ku mulla onkin neljään saakka töitä tuona päivänä ja tapaamisen piti olla 16:00...)

Viikko 33 - TÄLLÄ VIIKOLLA HÄÄT <3 Kaksin kappalein itse asiassa - keskiviikkona maistraatti, lauantaina kirkko :) Viikon alussa tehdään koemeikki. Tässä on varmaan koko viikko melkosta touhottamista. Perjantaina mennään pistämään juhlapaikka kuntoon.. :)

Kaason aikatauluista riippuen pidetään varmaan viikolla 32 sellanen hullu shoppailupäivä. Alusvaatteiden hankinta, hiuskukat, kaason mekko, huomenlahja jne ois hankintalistalla. Voi olla, että mikäli aikataulut ei natsaa, mä pidän yksinäisen shoppailupäivän jo tällä viikolla.

Tuntuupa muuten hurjalta nähdä nyt tossa tolleen listattuna nää jäljellä olevat 3 viikkoa. Se on hirveen lyhyt aika! Työvuorojakin jäljellä enää vaan 10!

Hääpäivän aikataulu näyttää nyt tällä hetkellä tältä:

9:00 Kampaajalle kaasojen kanssa, kampauksen lisäksi isketään meikki paikoilleen.
12:00 / 13:00 Potrettikuvia kaivarissa (tää on vielä vähän epävarma, riippuu siitä, että haluaako valokuvaaja alottaa päivänsä niin aikasin)
15:00 Vihkiminen
17:00 Ruokailu juhlapaikalla

Muu onkin sitten ihan auki. En mä tiiä mitä tässä pitäs vielä funtsia. Kertokaa mulle jos en oo ottanu jotain huomioon tai jos jotain pitäs tarkentaa tai joku ei näytä toimivalta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti