30.10.2012

HUH

No kyllä tää päivä sittenki muuttu ihan mukavaks! Ostetaan kaverilta halvalla lähes uus astianpesukone,  ketutus helpotti ja vastoin kaikkia odotuksia mun löysäilyläskeilypäivä muuttukin ihan hyväks ja lähdin reippaana tyttönä salille!

Mulle on niin iso juttu jo se, että oon nyt kuukauden verran suunnilleen käyny salilla vähintään kaks kertaa viikossa. Pistin ton 2x/viikko itelleni sellaseks minimimääräks nyt alkuun, ihan vaan siks, että saisin nyt käyntiin sellasen kunnon rutiinin ton asian suhteen enkä ahnehtis alussa liikaa asian suhteen koska sit mulle tulee täys stoppi. Ja hyvin oon pitäny kiinni tästä, viime viikolla yllätin itteni painelemalla salille peräti kolme kertaa! :) Ilokseni oon saanu myös laittaa lisää painoja about jokaiseen laitteeseen. En oo arastellu niiden suhteen yhtään, painot on sellaset, että kolmannen sarjan lopussa tuntuu siltä niinku treenattava lihas about tippuis. Tänään tuntu etenki siltä, että persaus irtoo. Ja kohtu repee. Jälkimmäinen vatsalihaksia tehdessä...

Että hyvää illanjatkoa vaan kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti