13.10.2012

blaa blaa blaaaaaa

Ajattelin nyt tehä tämmösen maailman turhimman jaarittelupostauksen. Ihan vaan siks, että mä oon yövuorossa ja mulla on aivan pirun tylsää. Tylsyys on toisaalta ihan jees, vaihtoehtona vois olla myös täys kaaos joka kuulostaa vielä huonommalta vaihtoehdolta ku tylsyys!

Tein sitten kuitenkin vielä toisen suodatinpussiruusun. Olin tehny ekan aika väärin ni siks se oli varmaan niin säälittävän näkönen. Tokasta tuli oikeesti jopa ihan makee! Kuvaa tulee sitten joskus, kun omalle koneelle pääsen :) Edelleen se oli kyllä aika hanurista tehä. Hidasta. Terälehdet putoili ja kukkateippi oli perseestä ku se ei oo niin teippaavaa teippiä ku oikeet teipit. If you know what i mean!

Kuten esim Häävouhotusta-blogissa, on myös täällä havaittavissa sellasta pienehköä hää-ähkyä. En oikein tiiä, mitä tässä nyt seuraavaks pitäs tehä. Kutsuja vois toki askarrella, mutta eipä niilläkään mikään kiirus ole. Jotenki tuntuu vaan siltä, että häihin nyt kuitenkin on vielä vaikka kuinka aikaa ni mitä tässä turhia mitään tekemään. Mä kuitenkin oon loppupeleissä sellanen ihminen, joka tekee kaiken muutamalla rykäsyllä pikkasen ennen määräpäivää. Fiksuahan se nyt ois väkertää ties mitä kaikkee, mutta ei jotenkin osaa. Onneks tapaan toisen kaason huomenna skumppalasillis(i)en merkeissä, sillä on aina jotain ideoita ja kysymyksiä koskien häitä. Ja mä sanon vaan aina "ööö en mä tiiä, en oo oikeestaan miettiny vielä koko asiaa".

Ehkäpä huominen antaa siis vähän puhtia taas hääasioihin! On muuten jännä, miten nyt vasta vähän aikaa sitten oon todella tajunnut, että me ollaan menossa naimisiin alle vuoden kuluttua! Aina kun ajattelen asiaa, muljahtaa mahassa oikein kunnolla. Silleen hyvällä tavalla :) Tuntuu aivan uskomattomalta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti