13.6.2013

Kukkia!

Mä oon ihan kukkahuumassa täällä. Tänään käväsin viemässä kutsut postiin ja samalla päätin koukkasta yhden kukkakaupan kautta. Mä en tosiaankaan vielä tiedä, että kuinka paljon kannattavampaa ois tilata kukat meidän hääpaikkakunnalta ku et ostais täältä Helsingin ytimestä...

Myyjä ei oikein valitettavasti osannut sanoa mitään aiheeseen liittyen, oli kuitenkin hirvittävän ystävällinen ja antoi pomonsa sähköpostiosoitteen. Pyysi laittamaan hänelle ideoita, toiveita ja kuvia siitä, mitä mä heiltä haluaisin ja he sitten laittaa hinta-arvion tulemaan.

Ja voi että, mihän kirjotin ja kirjotin ja kirjotin siihen sähköpostiviestiin. Linkkailin kuvia ja kirjotin vähän lisää. Toivottavasti se reppanapomo tajuaa ees vähän mun sekavista jutuista ja saan ees jonkinlaisen arvion kustannuksista :D Pistän tähän nyt sitten kuvia niistä kimpuista, joita hälle linkkailin inspiraatiokuvina!

Kuvat pinterestistä (ai vitsi se on kyllä sellanen aarreaitta!).


Nää kukat on ihan hirmusen nättejä. Ja nuo oranssit tosi kauniin oransseja. Tää kuva lähinnä sen takia.


Tässä miellytti värimaailma, vähän ehkä ahtaan tuntusesti jotenkin nuo kukat tuossa, siitä en tykkää.


Tässä miellytti about kaikki! Jotain tämmöstä, kiitos! Vähän lisäks tuonne oranssimpaa ni se on siinä :)

Lisäks kyselin hintaa pöytäkukille (leinikkejä/neilikoita - mä niin haluisin leinikkejä kaikkialle, toivottavasti niitä on elokuussa saatavilla!), vieheille, kaasojen rannekukille ja ööööö. En kai muulle :) Vastaispa se jo! En malttais millään odottaa :D Jännittää ihan hirveesti et paukkuuko tässä ihan törkeenä kukkabudjetti yli...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti