6.2.2013

Hiuskoristeet

Joo, ei oikein ottanu tuulta alleen tuo mun ajattelema hääsuunnitteluviikko. On ollu kiireistä ja flunssaista, edelleen oon ihan kipeenä :( Tällä viikolla koitan skarpata kuitenkin ihan vähäsen edes. Perjantaina mun ja miehen vanhemmat palaveeraa, meidän kanssa ja ilman meitä, liittyen hääjuttuihin. Niillä on joku salainen suunnitelma, josta saadaan tietää perjantaina.. Iik!

Nyt aamulla oon kuluttanu aikaa etsyssä selaamassa sitä sun tätä, mutta nyt iski jotenkin tämmönen hiuskoristefiilis. Niitä on ihan mielettömästi erilaisia ja mä oon ihan solmussa! En tiiä et oisko kivoin joku sellanen kukka birdcage-hunnulla, pitäskö olla ihan oikee huntu vai joku koriste vaan tukassa?! Aikasemmin oon ollut ehdottomasti sitä mieltä, että ei huntua, mutta en mä nyt enää oo siitäkään niin varma. Pistän tähän nyt joitain mistä tykkäsin, alta löytyy toki linkit tuotteen etsy-sivuille :)

ETSY-SIVULLE
ETSY-SIVULLE
ETSY-SIVULLE
ETSY-SIVULLE
ETSY-SIVULLE

Kurjuudekseni huomasin, että ne, joihin kaikista eniten rakastuin, oli tietty justiinsa ne kaikista kalleimmat. En oikein tiiä kyllä, että uskallanko näyttää noita muutamaa sulhaselle ja vannoa ikuista rakkautta niitä kohtaan, koska se varmasti sanois, että sit tilataan joku niistä. Tietty salaa oisin ihan täpinässä ja jonkin aikaa yrittäisin semmost "ei meil oo varaa"-actia ja sulhanen väittäis vastaan et "on on ja jos sä tykkäät tosta niin paljon ni kyllä me nyt voidaan tilaa". Sit tilattais ja sit iskis huono omatunto ku oli niin kallis.

Mut sit ku saisin sen kotiin ni varmaan oisin ihan rakastunu. Voi rähmä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti