2.1.2013

Vuosi 2013

Niinhän siinä kävi, että vuosi vaihtui taas uuteen. Juhlistimme tätä kaveriporukalla vanhempieni omakotitalossa (vanhemmat olivat lähteneet mökille koirien kanssa, niitä kun (koiria siis) pelottaa raketit niin kovasti) ja ennakko-odotuksista huolimatta oli todella hauskaa :) Oon sellanen stressaaja, ettei mitään järkeä. Pitäs vaan opetella rentoutumaan ja uskomaan siihen, että kyllä ne asiat siitä lutviutuu...

Vuosi 2013 tulee pitämään sisällään ainakin näitä asioita:

Muutto Kamppiin heti vuoden alussa
Minusta ja miehestä tulee kummeja ystäväni maaliskuussa syntyvälle lapselle
Menen naimisiin maailman parhaan miehen kanssa elokuussa <3
Isoja ja aivan mielettömän ihania asioita siis tiedossa. Eipä ole ennen ollut näin jännää vuotta :) Tänä vuonna saan myös tietää, pääsenkö valituksella sisään oikeustieteelliseen, osallistun ensimmäiseen rugbyturnaukseeni, yritän saada itseni parempaan kuntoon (jotta olis parempi fiilis näin yleisesti, tietty hääpukuun mahtuminen ois plussaa) ja kohennan mun sosiaalista elämää.

Pakko vielä sanoa loppuun, että oon kyllä tosi onnellinen. Tuo kummiksi pyytäminen kruunas vielä jotenkin kaiken, mä vaan hymyilin ku hölmö koko illan! Sain myös tuntea tulevan kummipoikani potkun :)) Mahtavaa! Tänään illalla yötöihin, harmittaa, mutta se tietää vaan rahaa joka tällä hetkellä tulee ihan tarpeeseen. Eikä mua voi nyt mikään lannistaa, kaikki on liian ihanaa!

3 kommenttia:

  1. Yötyöt kutsuu tääläkin heti uuden vuoden kunniaks.. Huvittaa ku kilo pjaskaa mut ei auta :D
    Onnea tulevasta kummiudesta, se on mahtava asia. Ite oon saanut olla jo reilu 5v kummi maailman ihanimmalle tyttöselle ♥

    VastaaPoista
  2. Joo mua ei huvittais myöskään, eilen tuli puhelu et pääsetkö ja pakkohan se on ottaa ku rahaa rahaa :l Varsinkin nyt ku pitäs saada maksettua 1400e vuokravakuus, nykysen kämpän vuokra ja uudesta kämpästä varmaan puolen kuun vuokra :p Ei auta itku markkinoilla! Ja huomenna on kyllä aamulla sit niin voittajafiilis ku pääsee kotiin nukkumaan :)

    Kiitos! Odotan kans innolla :))

    VastaaPoista
  3. Vau, sullakin on upeita asioita vuosi täynnä!

    Hyvää alkanutta vuotta. :)

    -Sartsu

    VastaaPoista