28.11.2012

Selvennystä edelliseen

Ei varmaan jäänyt epäselväksi, että edellisen postauksen aikaan olin ihan hemmetin kyrsiintynyt tulevaan anoppiin ja sen tapaan puuttua meidän hääjärjestelyihin.

Siis juttuhan meni niin, että se ilmotti, että ois kauheen kiva jos kutsuttais pari jotain sellasta vähän kaukaisempaa sukulaista. Sulhanen ilmotti, ettei ees tiedä kyseisiä henkilöitä ja on nähny heidät vaan tyyliin ihan lapsena kerran ja sit omissa yo-juhlissaan. Anopin mielestä ois kuitenki kohtuullista kutsua nää henkilöt ihan vaan senki takia, että ne on ollu sulhasen yo-juhlissa. Öö, okei? Sulhanen kerto, että meillä on jo aika iso vieraslista ja ettei me kutsuta munkaan suvusta ihmisiä joita en tunne ja joiden kanssa en kauheesti oo tekemisissä. Mulla sitä sukua riittäis nimittäin vaik kuin ja paljon. Anoppi jatkoi perusteluja sillä, että eihän sulhanen tunne munkaan kaikkia sinne tulevia sukulaisia. Siinä vaiheessa mun teki mieli kiljasta, että se ei oo pointti, vaan se, että ois kiva jos edes TOINEN morsiusparista tuntis vieraan. On kuulemma ihan normaalia, ettei morsiuspari kättelytilanteessa tunne kaikkia vieraita. Yea right. Ja sitä paitsi, sulhanen on NÄHNYT jokaisen sinne tulevan munkin sukulaisen.

Mua niin inhotti jotenkin se anopin suhtautuminen asiaan. Se vaan esitti huonoja perusteluja sille, miks nää ihmiset pitäis kutsua, eikä kuunnellu meitä yhtään. Ja sit sillä on vielä kivasti tapana loukkaantua tosi näkyvästi, jos asiat ei mee niinku se haluais.

Siis mä oikeesti tykkään mun anopista tosi paljon - se on välillä tosi lapsellinen ja hölmö, mut on se kuitenkin myös tosi hyväsydäminen ja aurinkoinen ihminen. Vois oikeesti olla paljon huonompikin tuleva anoppi. Sillä hetkellä mulla vaan palo kiinni - osaks anopin ja osaks myös sulhasen munattomuuden takia. Se ei jotenki jaksanu yhtään keskittyä siihen tilanteeseen ja oikeesti miettiä mitä sanoo, et ois saanu vähän selkeemmät perustelut. Ja mä en kokenu soveliaaks ite puuttua siihen asiaan. Istuin vaan hiljaa ja avasin bloggerin.

Edit 21:23 28.11.2012: Oli pakko tulla vielä lisäämään, että tosiaan tuleva anoppi vielä oli sitä mieltä etten mäkään varmasti tunne kaikkia omia vieraitani, joita sinne kutsutaan mun suvun puolelta. Jep jep..

----

Nyt pitäs pikkuhiljaa ruveta päättämään jotain pitopalvelun suhteen - vähän kalliimpi (muutamia satoja euroja) ja miellyttävämmän kuvan antava vai vähän halvempi ja sekalaista palautetta saanut? Vaikeita valintoja :( Pitäs vielä tarkastella tota budjettia vähän lähemmin ja päivittää sitä, mä en nimittäin oo saanu niin paljon keikkaduuneja nyt syksyllä ku kuvittelin...

Lisäiloa pimeyteen tuo myös järjetön alaselkäsärky, joka ajo mut tänään lääkäriin. Lihasrelaksantteja ja kipulääkkeitä. Ei liikuntaa. Huomiset treenit jää siis väliin. Perse.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti