28.9.2012

Jännän äärellä

Iik mikä päivä! Siis sikäli ei mitään hihihii-jännittävää, mutta isoja ja kivoja juttuja kuitenki.

Ensinnäkin, vietiin tänään paperit hallinto-oikeuteen koskien valintakoelautakunnan päätöstä. Viimiseen asti joo taistellaan puuttuvasta pisteestä! Ja ihan käsi sydämellä voin sanoa, että kyllä mä oon ansainnu sen pisteen ja mun mielestä yks tehtävä on arvosteltu väärin. Päätöstä joutuukin ootteleen sitten tovin, jollain on menny huhtikuuhunki asti...

Toiseksi, saadaan tänää meidän uus auto! Jännää ja kivaa, mutta samalla haikeeta. Ruvettiin nimittäin seurustelemaan sinä päivänä kun mieheke sai tuon nykyisen auton.. ;( ja itse asiassa meillä on tänään 4,5v -päivä, eli viedään rakas Dodge vaihtoon tasan 4,5v sen saamisen jälkeen. Ja mä oon tietty semmonen hörhö, joka inhimillistää autotkin.. No, dodge lähtee yliopistoon ku on niin iso poika ja nissan tulee meille eskariin. Joo, kehittelin tämmösen jutun ettei tuntuis niin pahalta.. :D hullu mikä hullu! Mut on se uus auto kiva juttu, mä en uskalla kauheesti ajaa tuolla nykyisellä ku en nää sieltä mitään ja se on hurjan iso. Plus, sain valita uuden auton värin! Tulee siis ihan uutena, suoraan tehtaalta :)

Oon kyllä aina kelannu, että meidän dodge ois täydellinen hääauto. Ihan just ton historianki takia. Mut eipä onnistu!

Ehkäpä mä uuden auton myötä uskaltaisin ruveta ajelemaan enempi... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti