6.3.2012

I'm alive!

Hetkeen en oo ehtinyt postaamaan, mutta hengissä ollaan! :)

On ollut jotenkin kauheen kiireisiä aikoja niin koulun kuin töidenkin suhteen. Nyt alkaa koulun puolelta helpottaa, toivottavasti työkeikkoja ilmaantuu edelleen! Kesätyöasiatkin on alkaneet selviimään, eiköhän mulle hommia löydy kesäksi ja vielä niin, että voin alottaa pääsykokeen jälkeen! Loistohomma kyllä.

Uusia hankintoja on tullut myös tehtyä vaatteiden muodossa. Ei mitään hienoa tai erikoista, lähinnä oon vaan päivittänyt mun basic -paitaosastoa. Heitin rankalla kädellä vanhoja toppeja ja t-paitoja roskiin, jonka seurauksena pystyin tietysti hyvällä omallatunnolla hankkimaan vähän lisää... Ensin kotiutin Espritistä ihan perus mustan t-paidan, jollasta mulla ei ookkaan hetkeen ollut. Ja voi vinde, mä en ymmärrä MINKÄ TAKIA!? En siis ihmettele sitä, että miks ostin vaan sitä, että miks mulla ei oo sellasta ollut? Sehän on täydellinen vaatekappale! Espritistä lähti mukaan myös nätti tummansininen ohut neulepaita, sellanen, joka sopii kyllä moneen juttuun.

Lisäksi sorruin ja tilasin HenkkaMaukasta kasan värikkäitä toppeja. Olin niin ajatellut, että nyt en kyllä hanki sieltä yhtään toppia, kun ne menettää muotonsa niin nopeesti. Mut toisaalta topit nyt on muutenkin aika kulutustavaraa... Katotaan, miten nopeesti mulla menee hermot niihin :)

Eilen kävin noukkimassa itelleni myös uuden Muumimukin! Kyseessä siis "Hurraa!"-niminen muki, joka on tehty tän World Design Capital -setin kunniaksi. Tykkään ihan hurjasti!


Nyt vielä aamupalasmoothie naamariin ja sen jälkeen vähän urheilemaan ennen kouluun suuntaamista :) Aurinkoista tiistaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti